Followers

Sunday 17 April 2011

♥ monim & have a nice day ♥

♥ salam guys!!!bonjour ♥

X sabarnya saya nk balik kelate yg tcinta....Maybe malam ni or esok....cuti study week dah start ari jumaat lagi...tp saje balik lmbat..nk dating ngn yg tersayang dulu....barulah dapat inspiration nk study naty...hik3....ni balik umah ni x taw la study ke x....InsyaALLAH.....tp yang penting nk balik umah BECAUSE :

♥ nk jumpe family yg tersayang ♥
♥ nk gado2 ngn adik bongsu saya ♥
♥ nk balik kmpung jumpe nenek ♥
♥ nk makan masakan mak ♥
♥ nk kuar makan besar ngn family ♥
♥ dah rindu katil saya ♥
♥ gossiping with mak saya ♥
♥ nk tolong mak saya kemas umah ♥
♥ nk kuar jalan2 KB ♥
♥ nk jumpe my buddy saya (yana) ♥
♥ nk kuar shopping ngn mak ayah ♥

banyaknya..tp still de reason lg....hehe..

♥ To mak ayah : anakmu akan balik secepat mungkin k!!!! ♥
♥ To my bro: tunggulah kepulangan alongmu ini...jom g makan McD or KFC k...♥
♥ To my mr scrambler: takecare of urself..jgn noty2 & jgn gatal2 k..muahhh ♥
Kelantan cakap: welcome welcome....





Melaka cakap: pergi pergi...



No comments:

Post a Comment