Followers

Friday 22 April 2011

♥♥ bf ooo bf ♥♥

salam guys...
ari ni aku kuar shopping ngn family aku...
pergi KB MALL...mak aku nk g beli baju so aku tumpang sekaki..
ambik kesempatan jap...he3...lgpom da lama mak x blanja shopping...
mak belikan aku 2 helai baju baru...hi3..thanx mom!!!!

pas shopping2 kuar makan....masa tgh makan tu dpt col dr aku 
punyer BF, NASIRUDDIN NAZIR.. mud hepi....hi3...
kan smalam gado....ptg td sia cari aku...
aku mintak maaf n dia ckp da da lupakan..xnk wat lg...
epinya aku....makan laxsa penang ngn penuh selera..hi3...

pas makan balik umah... 
kul 8 td aku col dia n then dia tanya aku de tukar x password
fb dia???of course aku kata x!!!!
b4 this aku taw password dia tp kali ni aku mls nk ambik taw...
he also need privacy rite???? me too...
so kali ni aku xtaw...yg dia tuduh aku tukar pasword dia tu pe kes?????
n lg 1,dia tanya aku ade kew aku block some1 lam fb dia???
of cos x wesss...kalu aku block 'die tu' xkan la ley 'die tu comment kat fb my bf..waaa atyku terluka lagi....GERAM TOLLL....
sal small matter,aku dipersalahkan....hu3....






baru jew epi...dah sedih lagi..hu2...

Dear,please make me hepy.....
dont let me down occcaayyy????

en.nasiruddin, i love u k....
i need u...please col me NOW!!!!


mastura ♥ nasiruddin

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 comments:

  1. waduh2 mkn laksa penang kat ne tu...saya org penang...he333

    ReplyDelete
  2. sori br reply...makan kat hometown sy...kelantan.
    bkn yg ori la...kat pnang lagi bez kan????

    ReplyDelete