Followers

Tuesday 21 June 2011

Exam Da abes....

hi guys....
td paper compensation....
alhamdulillah aku ley jawab...
ley jawab pom lom ten2 dapat A+++
main jawab jew...
pew yg ku baca sume ade la...
tp lom confirm btol...
arap aku n kekawan dpt result yg super duper excellent 
4 this intersession
btw,abes exam compen,da abes la exam aku
i juz take 1 subject lorr...
4 the hana, ira & fizy, gudluck 4 ur second exam....
arap korang dapat A+++ utk fin 420 taw..
bila da abes exam pikir bila nk balik???
bila nk cari keje???bila nk cari umah sewa????
aku ingat nk balik klate dulu n then dtg smula melaka utk cari keje 
x keje bosan dowh....
alang2 cuti lama bek keje...duit pom masuk...
naty ley shoppim....
tu la kpuasan aku bila dpt gaji....
separuh shoppim..separuh lagi simpan...
utk kawen naty...
mcm mane masa depanku naty...
byk cerita di sebalik kegembiraanku nie....
a long story and can't tell anyone....
btw, x mao sedey2...
nak epy2...coz da merdeka..
kwn2, jumpe lg next sem taw...
tu pom kalu aku ade lg utk next sem...huhu..=(
malam tu aku g men bowling ngn rumate2 kesayangku..
wif kak hana, adik ira &kak sal...
nk enjoy...
bagiku, maybe ni last tyme aku ley hangout ngn dorang...
pasni aku xtaw bila lagi...
mula2 g makan kat andalas....
n then g men bowling kat mp....
aku dpt ranking yg rendah skali kowt...
nk wat cmne, emosi x stabil...
coz aku gado lg ngn my boyfie...
ktorang berpakat, sape dpt 1st n 2nd kena blanja yg 
dpt 3rd & 4th....
so sal & hana kena blanja aku n ira ice cream cornetto...
thanx dear..really appreciate....n hepy ley hangout ngn korang...
korang, next sem final sem kat KBM, so strive 4 excellent k....
do the best & dont 4get me occay????
im still beside u oll...
btw, i ♥ u oll
ktorg de snap pic tyme men bowling...
tp aku lom ambik ag ngn hana...so naty aku upload
 4 the next tyme k....

p/s: takecare of urself & gudluck 4 the sem occay...
thanx 4 everythim =)


No comments:

Post a Comment